Snapchati filtri loomine: samm-sammuline juhend algajatele

Loodud 17 september, 2024
snapchati filtrid

Snapchati filtrid on populaarne viis kasutajate seotuse suurendamiseks ja loovuse esitlemiseks. Olenemata sellest, kas soovite kujundada filtrit mõne erisündmuse, näiteks pulma, sünnipäeva või ettevõtte reklaami jaoks, on protsess lihtsam kui võite arvata. Selles artiklis näitame teile, kuidas luua Snapchati filter, mis peegeldab teie isiklikku stiili või kaubamärki. Saate teada tehnilisi nõudeid, disaininõuandeid ja esitamisprotsessi, mis muudavad teie kohandatud filtri ellu. Alustame teie teekonda täiusliku Snapchati filtri loomise poole!

Snapchati filtri nõuete mõistmine

Enne filtri kujundamise juurde asumist on oluline mõista tehnilisi nõudeid. Snapchat pakub kahte tüüpi filtreid: kogukonnafiltrid ja geofiltrid. Kuigi kogukonnafiltrid on tasuta ja neid kasutatakse avalikes kohtades, on geofiltrid sageli sündmustepõhised ja maksavad sõltuvalt piirkonna suurusest ja kestusest. Teie kujundus peab vastama konkreetsetele juhistele, sealhulgas faili suurus, mõõtmed (1080 × 1920 pikslit) ja läbipaistvus (PNG-fail). Snapchat vaatab ka filtrid üle, et tagada nende vastavus sisueeskirjadele, seega on heakskiitmiseks oluline vältida sobimatut või liiga kaubamärgiga sisu.

Snapchati filtri kujundamine

Nüüd, kui teate nõudeid, on aeg kujundada oma filter. Disaini loomiseks saate kasutada selliseid programme nagu Adobe Photoshop, Canva või Snapchati enda filtrite loomise tööriist. Veenduge, et teie filter oleks visuaalselt atraktiivne ja asjakohane selle teema või sündmuse jaoks, mille jaoks seda kasutatakse. Hoidke kujundus lihtne, kuid tõhus, jättes ekraani keskele piisavalt ruumi kasutajate nägude või klõpsude jaoks. Kasutage läbipaistvat tausta ja lisage elemente, nagu kohandatud tekst, logod ja joonised, kuid ärge unustage kujundust ülerahvastada.

Snapchati filtri saatmine

Kui teie kujundus on valmis, peate selle Snapchati veebisaidi või rakenduse kaudu kinnitamiseks esitama. Liikuge jaotisse Loo filter, laadige üles oma fail ja valige geopiirdeala, kus filter on saadaval. Samuti saate valida filtri saadavuse algus- ja lõpuaja. Snapchat vaatab teie esildise üle, et veenduda, et see vastab nende juhistele. See protsess võib kesta mõnest tunnist paari päevani. Pärast kinnitamist on teie filter määratud piirkonnas ja ajavahemikus reaalajas.

Snapchati filtri toimivuse reklaamimine ja analüüsimine

Kui teie filter on aktiivne, on aeg seda reklaamida ja kasutajaid kaasata. Jagage filtrit oma sotsiaalmeedia platvormidel ning julgustage sõpru ja jälgijaid seda kasutama. Kui kasutate filtrit sündmuse või ettevõtte jaoks, lisage see oma reklaammaterjalidesse. Snapchat pakub analüüsitööriista, et jälgida, kui palju inimesi on teie filtrit kasutanud või vaadanud. Need andmed aitavad teil hinnata filtri edukust ja anda teavet tulevaste kujunduste kohta. Hinnates põhimõõdikuid, nagu kasutus ja seotus, saate tulevasi filtrikampaaniaid optimeerida.

Järeldus

Snapchati filtri loomine on lõbus ja tõhus viis kasutajatega suhtlemiseks ja mis tahes sündmuse või reklaami täiustamiseks. Õige disaini ja Snapchati nõuete mõistmisega saab igaüks luua professionaalse välimusega filtri, mis lisab kasutajakogemusele väärtust. Olenemata sellest, kas reklaamite ettevõtet või tähistate erilist sündmust, pakuvad Snapchati filtrid ainulaadset platvormi loovusele. Järgige selles juhendis kirjeldatud samme ja olete eduka Snapchati filtri loomise teel.

filter

Jah, saate kasutada Snapchati rakendust, et luua ja saata filtreid otse oma telefonist. Liikuge lihtsalt jaotisse Loo filter, kus saate filtri kujundada ja esitada, ilma et peaksite kasutama kolmanda osapoole disainitööriistu.

Snapchati geofiltri maksumus sõltub geotaraga piiratud ala suurusest ja kestusest, mille jooksul soovite filtrit aktiivsena hoida. Hinnad algavad tavaliselt umbes 5 dollarist väikese ala kohta lühikese aja jooksul, kuid võivad märkimisväärselt tõusta suuremate piirkondade või pikema aja jooksul.

Kui filter on esitatud ja kinnitatud, ei saa te seda muuta. Siiski saate filtri tühistada enne selle avaldamist või esitada vajadusel uue versiooni. Kui soovite muudatusi teha, on kõige parem enne esitamist veenduda, et kõik on täiuslik.